Sunday, 24 March 2013

AURA WHITE POPULAR



KENAPA AURA NI DIKATE KAN SGT2 BERKESAN..JOM BACA KT BAWAH NI....
PM SY UNTUK HARGA YG ISTIMEWA!!!!!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=150098531818380&set=a.150098508485049.1073741835.103560846472149&type=1&relevant_count=5

aura ni mengandungi RAMUAN SGT BERKUALITI PREMIUM...!!!

Diformulasikan dengan teknologi Jepun gabungan hydrolyzed
tilapia kolagen, L-glutathione,vitamin C,triple stem cell
phytocelltec dari tomato,epal & roselle, hyaluronic acid dengan bahan semulajadi lain seperti lemon,turnip,strawberi,maquiberry,papaya, sarang burung,astaxanthin & pinebark dimana ia bertindak 3 x ganda mencerahkan kulit & membaiki struktur sel kulit kesan ketara selepas 10 HARI !!

*Apa itu Hydrolyzed Tilapia Collagen Peptide?
Kolagen yang di formulasi di dalam aurawhite 400 000mg adalah kolagen Dari sisik ikan tilapia yang berkualiti tinggi kelas pertama dimana molekul nano memberikan kesan cepat memperbaharui sel kulit baru dan lebih mudah diserap.Jadi tidak hairan lah ia memberikan impak yang menakjubkan selepas menggunakan dalam 5 hari.


SLIMMING MAGIC PANT!!!LIMITED STOCK!!....


SLIMMING
MAGIC PANT!!!LIMITED STOCK!!....
2 HELAI HANYA DENGAN RM50 FREE POSLAJU
CEPAT LIMITED STOCK !!!!!!
CALL SY - 017-6156162

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=118593251635575&set=a.116034238558143.21162.103560846472149&type=1&relevant_count=1

Harga: RM30 free postages semenanjung, add rm5 sabah/sarawak,


Cucian tangan dengan menggunakan detergent yg mild (lembut)
Perah dengan lembut, dan biarkan kering di bawah kipas atau tempat teduh (jgn direct bawah matahari)
Jangan menggunakan peluntur, Jangan guna mesin basuh untuk elak kerosakan fabric

* 80% nylon 20% elastane - kain sejuk dan lembut.
* diperbuat dari respirasi baru percuma mudah untuk memakai kain serat mikro.
* ikatan kapas membuat anda tetap kering dan selesa.
* pakaian yang sesuai lebih baik dan kelihatan lebih baik.
* mengemaskan/melangsingkan perut, peha dan mengangkat pinggul di kedudukan yang betul.
* kedudukannya dari bawah garis payudara untuk di atas garis lutut

>> cara memakai :- memasukkan kaki dan perlahan-lahan roll pinggang ke pinggul anda, memasukkan tangan dan angkat pinggul ke kedudukan yang dikehendaki

M 78 - 92cm
L 83 - 101cm
XL 89 - 110cm
XXL 103 - 124cm
XXXL 148 - 158cm


NO ACC SY
MAYBANK - 554129518031
CIMB- 04030088520520
NAME : AZURA WATY BT ABD HAMID
TEL : 017-6156162/ 019-6148628
EMAIL : azue7788@gmail.com

KALAU DAH BANK IN BGTHU &
NANTI BAGI DETAIL KAT SY YE ♥
NAMA :
ALAMAT :
NO TEL :
ITEM (WAJIB) :
TERIMA KASIH YE

SHAKLEE BY DR. VITAMIN

sy baru jew join shaklee... dlm mase yg same sy makan sekali product shaklee....

mmg rase sihat n bertenaga... bangun pagi pun senang..  nk cter panjang pun susah just view my page 

bercuti sambil memancing di kelong mahmud

salam all.. 

harini mmg penat giler.. baru balik dari kelong mahmud.. bercuti dari hari sabtu.. tp alhamdullilah

rezeki tetap murah.. perniagaan berjalan seperti biasa.. 

skarang baru nk mule promote barang kat fb   http://www.facebook.com/pages/De-Beauty-House/103560846472149

bye..