Monday, 31 December 2012

PURE MARINE COLLAGEN!!!!


PURE MARINE COLLAGEN!!!!
PROMOSI !!! HARGA BORONG/RUNCIT
DAH SIAP PACK,SENANG TERUS JUAL JE..
AAA- 100g /RM18
AA-100g/RM15
FREE POSLAJU

HARGA BORONG
AAA- 1kg/10pkt -RM50
AA- 1kg/10pkt-RM45


017-6156162.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=429779873761528&set=a.429772697095579.95849.429766503762865&type=1&relevant_count=1

* KAPSUL HORMON UNTUK KAUM HAWA & YANG INGIN MENJADI KAUM HAWA SAHAJA..


* KAPSUL HORMON UNTUK KAUM HAWA & YANG INGIN MENJADI KAUM HAWA SAHAJA..


- memberikan bentuk badan yang cantik dan seksi
- menegang,menganjal,memontok dan menambahkan size breast
- menghilangkan bulu roma yang lebat pada wanita seperti bulu kaki,misai dan bulu tangan
- kapsul hormon ini menjadi rebutan nyah dan pondan2 diseluruh negara
- menghilangkan bau badan dan bau peluh
- wanita yang mengamalkan kapsul hormon ini tidak akan terkena kanser rahim dan kanser breast
- mengetatkan rahim dan menghilangkan bau pada miss V
- Menghaluskan kulit wajah dan badan
- menaikkan punggung yang jatuh dan leper
- memberikan bentuk badan yang menarik jika diamalkan oleh wanita yang dalam pantang dan wanita yang terlalu kurus
- mencantikkan kuku,rambut,kulit dan segala aset wanita
- boleh dimakan oleh ibu yang menyusukan baby dan wanita dalam pantang
- WANITA HAMIL DILARANG MAKAN!!
- 1 KAPSUL HORMON INI LENGKAP UNTUK SEMUA MASALAH WANITA
- harga yang murah berganda-ganda dari kedai jamu@farmasi
- herba yang digunakan adalah 100% tulen tanpa ada campuran bahan lain dan kerana itulah kesannya lebih aktif dan terbukti berkesan


AMARAN!! = TIDAK SESUAI UNTUK LELAKI SEJATI & IBU MENGANDUNG !!!!


KAPSUL HORMON WANITA DIPERBUAT DARIPADA SEJENIS TUMBUHAN HERBA YANG DI PANGGIL PUERARIA MINIFICA ATAU DALAM BAHASA THAILAND
“ KWAO KRUA”


~TUMBUHAN INI BANYAK TERDAPAT DI KAWASAN TANAH TINGGI DI UTARA THAILAND. TUMBUHAN INI TELAH DIKENALPASTI BERABAD LAMANYA DAN TELAH DIGUNAKAN OLEH PENDUDUK KAWASAN BERKENAAN SEBAGAI AGEN ANTI-PENUAAN. KAJIAN SAINTIFIC YANG DIJALANKAN SEKARANG, MENDAPATI TUMBUHAN INI MEMPUNYAI KESAN SEPERTI ESTROGEN YANG SANGAT HEBAT
~BAHAN ORGANIC YANG TERDAPAT DI DALAM TUMBUHAN INI DIKENALI SEBAGAI PHYTOESTROGEN. IANYA SANGAT BERKHASIAT DAN MEMBERI KESAN POSITIF TERHADAP TUBUH BADAN WANITA SEPERTI MEMCANTIKAN KULIT WAJAH, MENGANJALKAN PAYUDARA DAN PINGGUL, MELEBATKAN RAMBUT, MERAWAT RAHIM, MENGETATKAN VAGINA DAN BANYAK LAGI KHASIAT YG DIPERLUKAN OLEH WANITA. IANYA JUGA DIGUNAKAN DENGAN MELUAS DIDALAM MENANGANI SIMTOM-SIMTOM MONOPOUES DAN BOLEH DIGUNAKAN SEBAGAI PENCEGAH KANSER PAYUDARA DAN RAHIM. PHYTOESTROGEN JUGA MELANCARKAN PENGALIRAN DARAH DAN PENGEDARAN ESTROGEN KE SELURUH TISU-TISU BADAN MENJADIKAN BADAN WANITA BERTAMBAH CANTIK DAN ANJAL


- MEREKA YANG MENGAMALKAN KAPSUL HORMON DILARANG MINUM AIR KELAPA (KECUALI WANITA YANG BELUM MELAHIRKAN ANAK@ANAK DARA) BOLEH MINUM

THANYAPORN PURERA MERIFICA


Thanyaporn Purera Merifica

HARGA PROMOSI ISTIMEWA :

RM45 ~ 1 botol (60 kapsul) ~ Including Pos Laju


Produk paling laris & terkenal...
Harga pasaran Malaysia sehingga RM130!!!
Tapi harga kami cuma RM45 sahaja...
→ 100% original.
→ 100% herba.
→ 100% halal - kulit kapsul Thanyaporn dihasilkan daripada beras pulut.
→ 100% selamat - mendapat sijil FDA (piawaian antarabangsa).
Sebotol Thanyaporn ada 60 kapsul, makan sebiji sehari selepas sarapan...ini bermakna sebotol boleh tahan untuk 2 bulan. 2 bulan cuma RM45 sahaja...murah bukan?

Mengapa Thanyaporn Breast Capsule?
1. Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand
2. Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri
3. Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain
4. Kualiti yang tinggi

Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar. Pengekspotan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand tetapi pengeksportan produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah dibenarkan.

Kesan Penggunaan :
Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan hasil yang lebih cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul ini dengan Lelan Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut diformulasi daripada Pueraria Mirifica.

Amaran :
Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya. Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :
1. Menambah saiz payudara.
2. Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
3. Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
4. Menganjalkan kulit yang melendut.
5. Melambatkan proses penuaan.
6. Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
7. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
8. Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
9. Mengetatkan vagina.
10. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
11. Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut
12. Menambah tenaga dan kecergasan
13. Mengatasi masalah sukar tidur
14. Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih ‘muda’

Cadangan Pengambilan :
1 Biji Kapsul Mengandungi 150mg Puereria Mirifica.
* Cadangan dos pengambilan adalah 1-2mg/kg sehari.
* Wanita yang mempunyai berat badan 75kg dan keatas boleh mengambil 1 biji setiap hari.
* Wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap hari kapsul yang mengandungi 100mg Puereria Mirifica.
* Atau wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap 2 hari.

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA :

~ KULIT ~
- menganjalkan kulit yang telah melendut
- menegangkan dan menghaluskan struktur kulit
- mengurangkan garis-garis halus
- mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan warna kulit
- menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri
- menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak
- melembutkan kulit – kulit kurang kasar dan kering
- merawat jerawat dari dalam
- mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan
- mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata
- melambatkan proses penuaan secara berkesan

~ KUKU ~
- mencegah kuku dari menjadi lemah dan rapuh
- menguatkan kuku agar tidak mudah merekah dan menyerpih
- meningkatkan dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat
- kuku akan kelihatan lebih bersinar dan tidak pucat

~ RAMBUT ~
- mencegah rambut dari menjadi lemah, tidak terurus dan tidak bermaya
- mengawal rambut dari menjadi rapuh dan bercabang
- menggalakkan pertumbuhan rambut baru
- mengawal keguguran rambut
- melambatkan penuaan rambut dan mengawal rambut dari beruban
- menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat

~ BADAN ~
- melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
- membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh
- mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan

~ PAYUDARA DAN PUNGGUNG ~
- mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
- memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
- membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut
- menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
- menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara
- mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
- mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

~ RAHIM DAN VAGINA ~
- mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
- merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
- merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
- melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
- menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
- menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
- menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.

~ KESIHATAN ~
- menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan)
- mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
- membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, arteriosclerosis, sesudah menopos dan osteophorosis
- mengurangkan penyakit diabetis dan tekanan darah tinggi
- mengurangkan penyakit yang berkaitan dengan mata seperti katarak, kornea, rabun jauh dan lain-lain
- menghalang mood swing akibat kekurangan estrogen dalam tubuh

HANYA RM45 SAHAJA!!! + FREE POSTAGE.
(Tiada kos penghantaran untuk semenanjung Malaysia...Sabah/Sarawak cuma tambah RM5).
Kami menggunakan perkhidmatan Pos Laju, ia mengambil masa 2 - 3 hari bekerja.

Jadi apa tunggu lagi? Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan payudara menawan sebelum stok kehabisan!
 — with Ayeen Marzuki.

GERMA CAMISOLE


GERMA SHAPE UP CAMISOLE


Super stretchy, sangat selesa. Rekabentuk yg berlekuk melekap dan membentuk badan dengan mudah. 

Pemakaian 60 minit dikatakan mampu membakar 377 kalori, jadi penggunaan dalam jangkamasa yang panjang akan memberi kelebihan dalam menurunkan berat badan.

Dibahagikan kepada tiga bahagian yg unik, iaitu membentuk dada, memerangkap lemak dengan kuat di bahagiuan pinggang dan anyaman benang khas memberikan urutan di bahagian perut.

Produk ini juga menggabungkan germanium organik, perak, titanium serbuk mineral.

* hati-hati dengan kuku tajam dan barang perhiasan diri yang boleh menyebabkan benang tertarik

How dose it work?

1. breast: push up

2. abdomen: woven with high press

3. waist: concavo-convex woven, works on the fat

4. Titanium Silver Germanium coated on the fabric

5. soft breathable

Wash:

Machine wash (guna washing bag supaya fabric x rosak) // dry wash // can use with iron // no bleaching

Size:

M : WAIST 64~77CM, BUST 79~94CM

L: WAIST 69~85CM, BUST 86~101

Colors:

Black and Beige.

P/S : sesuai di pakai bersama JAPAN CELLLITE PANTS
by De' Beauty House...


Sunday, 30 December 2012

ASANTEE BODY BLEACHING

Set ni ada 4 barang:

1. Skin Hair Bleaching Cream
2. Assantee Powder
3. Assantee Milk Powder
4. Assantee Liquid Soap

Cara Penggunaan

1. Letakkan Item No. 1 dalam mangkuk
2. Campurkan dengan item no.2 & kemudian no.3
3. Gaul Hingga sebati
4. Sapu/ lumurkan pada tempat2 yang kita nak bleach pada badan kita
5. Biarkan seketika selama 20 minit
6. Basuhkan badan dengan item no.4

Hasilnya, badan kita akan jadi licin & lembut..
Kesan hitam & lebam juga akan beransur hilang.

Sunday, 9 December 2012

FELINNA-PURE MARINE COLLAGEN PLUS VIT C



Kenapa Pure marine collagen plus vit C by Felinna sgt hebat.. Kerana ianya mengandungi bahan2 yg terbukti berkesan sebagai agen pencerahan,anti penuaan, pembasmi masalah kulit seperti jerawat,jeragat,bintik hitam malam membantu menjadikan kulit sehalus bayi secara keseluruhan badan bukan muka only!
Dengan pure collagen marine yg tgh hot selling kat fb now dorang jual yg mentah tu..dalam capsule f
elinna pon ada uolls.
Vitamin C 1000 mg
Yg pasti ada Gluthatione utk pencerahan...

Gabungan pelbagai menjadikan pmcvc ni 5000mg and sgt HEBAT! 1 atau 2 biji sehari sudah mencukupi...

# selamat bg ibu menyusu dan mengandung.

Saturday, 8 December 2012

017-6156162

segala pertanyaan boleh call sy ye.. 017-6156162

PURE MARINE COLLAGEN (AA)


Alami kehebatan KOLAGEN ASLI~
nilai-nilai nutrisi yang lebih tinggi daripada sirip ikan yu.
~ KOLAGEN ~ 10 kali ganda lebih tinggi daripada sirip yu dan sarang 
burung layang-layang (bayangkan)
~ kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan.
~ PH bernilai 7,6
... 1) Laraskan BERAT BADAN dan HORMON, peningkatan PAYUDARA.
2) anti-bakteria, Pemecatan TOKSIN.
3) Menghilangkan SEMBELIT
4) Mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypotension
5)MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN dan MENEGANGKAN kulit serta PAYUDARA (anti penuaan) Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat),perbaiki masalah kejatuhan penjagaan KULIT dan RAMBUT,kurangkan KEDUTAN ,TEMPAT HITAM, SELULIT DAN JERAWAT
6. Memulihara sel-sel kulit mati (JERAWAT)
6) menormalkan fungsi kelenjar tiroid
7) Membantu meningkatkan METABOLISME.
8) Meningkatkan fungsi stomatch.
9) Membantu Menghapuskan nefritis, Artritis, basal.
10) StrengthStrengthens saluran darah, Meningkatkan penyakit sendi, kecacatan Kolagen, Darah badan dan Purpura haemorrhagica.
11) Meningkatkan PEREDARAN DARAH, Dingin dan mencegah sakit bahu
12) Berkesan bagi orang-orang yang telah sarcoma atau TUMOR
13) SLIM UP abdomen dan OUNGGUNG anda, melembutkan kulit dan mengurangkan sakit pinggang.
14) Mencegah ANEMIA
15) mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya

VITAMIN E NATURAL SOFTGEL


VITAMIN E NATURAL CARE SOFTGEL
INSTOCK
Bahan yang di gunakan hasil dari bioteknologi research.
NO SIDE EFFECT sesuai untuk semua jenis kulit, guna sekurang-kurangnya 30 kapsul dalam masa sebulan untuk mendapatkan kulit yang sempurna.
Berkesan untuk:
1.Melindungi kulit dari pancaran matahari
penggunaan 'sunscreen lotions' menyelamatkan lapisan epidermis daripada sinaran ultraviolet cahaya matahari.
2. Mengekalkan kelembapan kulit
pengambilan supplement mengandungi vitamin E mencegah dehidrasi kulit. jika anda lihat seorang wanita yang berusia tetapi kelihatan muda dengan wajah yang sihat berseri, itu bererti dia mengambil vitamin E secukupnya,
3. Membantu di dalam menyerap vitamin A
vitamin A seperti yang terdapat di dalam karot penting untuk penglihatan dan kulit yang sihat. walau dalam kuantiti yang sedikit, vitamin A ini perlu diserap oleh tubuh bagi kegunaan di atas. pengambilan vitamin E dapat menolong menyerapnya.
4. Melawan dan mencegah jerawat
menyapu losyen yang mengandungi minyak vitamin E sangat membantu mencegah jerawat atau jeragat dari timbul di permukaan kulit.
5. Mencegah penuaan kulit
Vitamin E ialah sejenis antioksidan. vitamin E melawan radikal bebas dan membuang toksin dalam tubuh. jadi vitamin E penting sebagai agent 'anti-penuaan' kerana bahan-bahan mekap yang mengandungi vitamin E dirumus khas untuk mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di muka. pengambilan supplement dalam 400 milligram vitamin E setiap hari pula akan memperbaiki tekstur kulit anda, dan elakkan daripada dimusnahkan oleh pancaran matahari.
6.Elok untuk kulit yang terbakar (sunburn)
Vitamin E ni sejuk dan sangat berkesan menghalang rasa terbakar. sapukan pada kulit sebelum terkena pancaran matahari bagi melihat kesannya secara positif.
7. Mengurangkan parut bagi perempuan yang mengandung, anda pasti mempunyai 'stretch mark' di perut. sapukan vitamin E di bahagian tersebut akan menghilangkan kesan parut. ini kerana parut terbentuk oleh collagen dan vitamin E dapat mengurangkan kekuatan ikatan molekul dalam collagen itu.
8. Mencegah barah kulit
kerana merupakan satu antioksida dan juga kerana ia dapat melindungi kulit daripada panahan pancaran matahari, gabungan kedua-dua ini sangat bagus dalam melindungi tubuh daripada kanser kulit ataupun masalah kulit yang teruk.
Cara penggunaan :
Gunting hujung kapsul, picit dan sapu pada bahagian muka pagi dan sebelum tidur Untuk bln pertama pakai sehari 2 kali, bila kulit dah gebu n glowing, Just maintain sehari sekali sebelum tido pun dah cukup
 

BY : http://www.facebook.com/pages/De-Beauty-House/103560846472149

CATHY CHOO 24K ACTIVE GOLD FRAGRANCE SHOWER GEL (750ML) 18DAYS WHITEN, GOLD+GLUTATHIONE+PLACENTA

by : http://www.facebook.com/pages/De-Beauty-House/103560846472149

SABUN GLUTA KOJIC


SABUN GLUTA KOJIC

Kebaikan:

- MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/STRETCHMARKS DAN CELA
- MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN
- MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP TERMASUK BAHAGIAN BADAN
- MENYAMARATAKAN TONA KULIT
- MENGHILANGKAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK DAN PEHA
- MENGHILANGKAN MINYAK BERLEBIHAN
- WAJAH LEBIH PUTIH BERSERI
- KULIT LEBIH LICIN
- MENGHILANGKAN BLACKHEAD/WHITEHEAD

PROMOSI UPPER ARM SHAPE!!!!!


UPPER ARM SHAPE

PANJANG - 18cm
LEBAR - 6cm
Ready stok - colour beige only

KELEBIHAN :-

-ARM SHAPER DICIPTA UNTUK MEMUDAHKAN PROSES MELANGSINGKAN LENGAN ANDA.

- MENGALAKKAN PEMECAHAN LEMAK MELALUI HABA DAN URUTAN MELALUI ANYAMAN CONCAVE-CONVEX

- GERAKAN BADAN AKAN MERANSANG URUTAN CONCAVE-CONVEX INI UTK MEMECAHKAN LEMAK SEBANYAK 399 KCAL PERJAM

- KAIN JENIS FIBER YANG MENGANDUNGI FAR INFRARED YANG MEMBANTU PROSES PEMBAKARAN LEMAK

- SELESA DIPAKAI DLM JANGKA MASA LAMA

- BOLEH DIBASUH DGN SUHU DIBWH 40 DARJAH CELCIUS
- JIKA ANDA TDK SELESA KURANGKAN PEMAKAIAN

- SATU KOTAK MENGANDUNGI 2 HELAI
- 2 KOTAK HANYE RM40.

PROMOSI!!! WAIST TRIMMER + SLIMMING MAGIC PANT, 2 ITEM RM50... CEPAT JANGAN LEPASKAN PELUANG



SLIMMING MAGIC PANT...
Harga: RM30 free postages semenanjung, add rm5 sabah/sarawak,


Cucian tangan dengan menggunakan detergent yg mild (lembut)
Perah dengan lembut, dan biarkan kering di bawah kipas atau tempat teduh (jgn direct bawah matahari)
Jangan menggunakan peluntur, Jangan guna mesin basuh untuk elak kerosakan fabric

* 80% nylon 20% elastane - kain sejuk dan lembut.
* diperbuat dari respirasi baru percuma mudah untuk memakai kain serat mikro.
* ikatan kapas membuat anda tetap kering dan selesa.
* pakaian yang sesuai lebih baik dan kelihatan lebih baik.
* mengemaskan/melangsingkan perut, peha dan mengangkat pinggul di kedudukan yang betul.
* kedudukannya dari bawah garis payudara untuk di atas garis lutut

>> cara memakai :- memasukkan kaki dan perlahan-lahan roll pinggang ke pinggul anda, memasukkan tangan dan angkat pinggul ke kedudukan yang dikehendaki


.................................................................
WAIST TRIMMER...............
MASALAH PERUT BUNCIT???
BOROI???
BERLEMAK???
INGIN MENGEMPISKAN PERUT KEMBALI KE ASAL??
BOLEH...INI CARANYA.........Waist Trimmer a.k. Bengkung Moden



4Step Shape Waist Trimmer

1. Mempunyai satu saiz sahaja tetapi dengan 4 “adjustable zipper.” Sesuai untuk saiz pinggang antara 56cm-96cm (fabrik yg digunakan disulami dgn sinaran infrared.)

2.Infrared akan bertindak balas dengan lemak-lemak dalam badan apabila adanya haba & peluh. Fabriknya pula jenis bermutu tinggi yg dapat hasilkan immediate effect (rampingkan pinggang)

3. Ketika permulaan pemakaian, dinasihatkan tidak terus menggunakan zip yang paling ketat. Setelah ke 2-3 kali, baru boleh tukar/adjust ke zip lain (supaya zip tidak rosak atau koyak)

4. Boleh digunakan ketika siang hari (sewaktu pergi kerja) dan juga malam hari (ketika tidur) – maksimum penggunaan 8 jam.

5. Sangat sesuai juga dipakai ketika bersenam SESUAI UTK LELAKI & PEREMPUAN

** Mempercepatkan pembakaran lemak kerana ada infra-red
** Fabrik tahan lasak
** Tahan 2 -3 tahun bergantung kepada pemakaian
** Sesuai untuk ibu selepas bersalin

Tips memakai Waist Trimmer untuk anda:
Cara terbaik untuk memakai Waist Trimmer adalah dalam keadaan berbaring dan sesuaikan saiz Waist Trimmer mengikut zip yang sesuai dengan perut anda.

Untuk permulaan/pertama kali penggunaan Waist Trimmer,jangan gunakan zip yang terlalu ketat, biar betul-betul ikut size badan dan selesa.

Bila ada perubahan atau zip yg digunakan sebelum ini telah longgar baru guna zip yang lain yang sesuai.

Waist trimmer juga boleh di gunakan masa tidur.

Cara untuk membasuh Waist Trimmer
Menggunakan air sabun, celup dan sental secara lembut, bilas dgn air bersh dan tekap dengan tuala kering. Selepas tu keringkan di bawah kipas. Jangan jemur di bawah cahaya matahari. Ia akan merosakkan FIR dalam Waist Trimmer itu.

Untuk yg perut buncit pastikan masa memakai Waist Trimmer kena baring dahulu untuk memudahkan zip kan Waist Trimmer.

Ikut peraturan dan cara yg dinayatakan di atas agak anda dapat menggunakan Waist Trimmer dalam jangka masa lama.

Waist Trimmer boleh digunakan selagi mampu tak kira siang atau malam seeloknya2 8jam sehari(untuk mendapat kesan yg maksimum)

PERINGATAN: SILA UKUR SAIZ PINGGANG UNTUK PASTIKAN KESESUAIAN. SESUAI UNTUK PINGGANG SAIZ 56CM-96CM.



KENAPA 4 STEPS SHAPE WAIST TRIMMER MENJADI PILIHAN PENGGUNA???? KUALITI YANG BAGUS DENGAN HARGA YANG AMAT RENDAH, DAN YANG PALING PENTING, IANYA MEMBERI KEMASAN TERBAIK DI MANA IA TIDAK BERGULUNG SEPERTI KEBANYAKAN WAIST TRIMMER DI PASARAN.
 

PURE MARINE COLLAGEN AAA

Alami kehebatan KOLAGEN ASLI~
PM SY UNTUK HARGA YG CUKUP BERBALOI... ~~
http://www.facebook.com/pages/De-Beauty-House/103560846472149
nilai-nilai nutrisi yang lebih tinggi daripada sirip ikan yu.
~ KOLAGEN ~ 10 kali ganda lebih tinggi daripada sirip yu dan sarang burung layang-layang (bayangkan)
~ kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan.
~ PH bernilai 7,6
... 1) Laraskan BERAT BADAN dan HORMON, peningkatan PAYUDARA.
2) anti-bakteria, Pemecatan TOKSIN.
3) Menghilangkan SEMBELIT
4) Mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypotension
5)MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN dan MENEGANGKAN kulit serta PAYUDARA (anti penuaan) Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat),perbaiki masalah kejatuhan penjagaan KULIT dan RAMBUT,kurangkan KEDUTAN ,TEMPAT HITAM, SELULIT DAN JERAWAT
6. Memulihara sel-sel kulit mati (JERAWAT)
6) menormalkan fungsi kelenjar tiroid
7) Membantu meningkatkan METABOLISME.
8) Meningkatkan fungsi stomatch.
9) Membantu Menghapuskan nefritis, Artritis, basal.
10) StrengthStrengthens saluran darah, Meningkatkan penyakit sendi, kecacatan Kolagen, Darah badan dan Purpura haemorrhagica.
11) Meningkatkan PEREDARAN DARAH, Dingin dan mencegah sakit bahu
12) Berkesan bagi orang-orang yang telah sarcoma atau TUMOR
13) SLIM UP abdomen dan OUNGGUNG anda, melembutkan kulit dan mengurangkan sakit pinggang.
14) Mencegah ANEMIA
15) mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya





by : http://www.facebook.com/pages/De-Beauty-House/103560846472149

NATURAL BAMBOO SLIMMMING SUIT..

http://www.facebook.com/pages/De-Beauty-House/103560846472149
PROMOTION - RM40 TERMASUK POSTAGE

Natural Bamboo Slimming Suit

Antara kebaikan sut ini adalah:
- Mengecilkan perut dan melangsingkan pinggang
- membakar lemak yang berlebihan
- menaikan dan mengencangkan payudara dan punggung.
- melancarkan peredaran darah dan metabolism
- mengurang sakit punggung dan tulang belakang
- mengurang sakit saat menstruasi

Bamboo Charcoal Bodyshaper, anti-bakteria, deodoran, penyerapan peluh,ion inframerah jauh, pilihan wanita terbaik untuk bentuk badan dan kesihatan!

Buluh gentian - kain buluh mempunyai penyerapan lembapan, penyahbauan dan kebolehan anti-bakteria, juga mempunyai fungsi yang sama seperti IONITY dan Sinaran infra merah.

Seluar kain buluh boleh membuat anda bentuk badan yang sempurna. Satu keping pembentuk semless: Bentuk & meleperkan punggung abdomen, angkat & ketat, bentuk & paha yang langsing, membuat badan sempurna reka bentuk shape.Seamless membuat anda berasa sempurna. Licin lembut bernafas kelembapan antibakteria

Serat buluh asli yang lembut dan selesa, penjagaan semula jadi! Adalah berdasarkan kepada kualiti semasa yang terbaik "buluh" serat benang buluh, membolehkan anda memakai lebih selesa, lbih senang.

CARA PEMAKAIAN
* MULAKAN DARIPADA BAWAH SARUNG KE BADAN.
* PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK MENDAPATKAN KESAN YG CEPAT.

Sut ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat

- dijual di dalam kotak yang cantik dan sesuai dijadikan hadiah
- warna: kelabu seperti di dalam gambar
- untuk mencapai hasil yang lebih baik, pakai 8 jam sehari selama 2 bulan


CARA CUCIAN :
Cucian tangan sahaja dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih@syampu rambut@sabun mandi@pelembut pakaian, bilas kemudian biarkan kering di tempat berangin/redup. Jangan jemur di bawah cahaya matahari


Natural Bamboo Slimming Suit

SIZE (S-M)
Hip 84-98cm
Waist 62-76cm
Weight 45-60kg

SIZE (L-XL)
Hip 98-105cm
Waist 76-81cm
Weight 60-80kg

WHITE HENNA (FACIAL BLEACHING)


http://www.facebook.com/pages/De-Beauty-House/103560846472149

WHITE HENNA FACIAL BLEACHING

Hendaklah dipakai pada kulit muka dan leher agar tona warna dan kecerahan seimbang. Kesan pencerahan adalah SERTA MERTA selepas 30 minit, jadi hanya boleh dipakai 2 kali sahaja dalam masa sebulan.

Kesan :

Kulit lebih cerah

Tona warna kulit seimbang

Kulit licin dan lembut

Liang roma mengecil

Kulit tegang


Produk insyaallah halal dan selamat. Mempunyai pengiktirafan GMP dari kerajaan tempatan Thailand dan adalah produk pencerahan paling terkemuka di Thailand.

Bahan-bahan : Solution 1, Solution 2, Bedak dan Spatula.

Satu set White Henna ini hanya untuk SEKALI penggunaan sahaja, tetapi boleh dikongsi dengan dua orang atau lebih ( Jika muka kecil ) kerana hasil bancuhannya agak banyak. Solution yang telah dibuka, tidak boleh lagi disimpan.

Untuk kesan penggunaan yang lebih efektif, minta tolong seseorang untuk sapukan pada muka anda. Anda hanya baring dan relax. Jika buat sendiri, kebarangkalian sapuan tidak rata dan tidak tutup sepenuhnya.

PERHATIAN !

Sebelum memakai White Henna, pastikan :-

1) Muka anda tidak sensitif dan tidak berjerawat banyak atau teruk. Kulit seperti ini tidak sesuai untuk White Henna. Rawat dahulu masalah kulit anda.

2) Dua atau tiga hari lepas anda tidak memakai sebarang produk pemutihan atau pengelupasan kulit.

3) Muka anda tiada sun-burn. Jika ada, pastikan ia sembuh dahulu, baru boleh pakai White Henna.

CARA-CARA :-

Sebelum memakai Facial bleaching ini, pastikan anda telah membersihkan muka dengan pencuci muka dan lap kering. Jangan pakai scrub muka atau pemutih muka yang lain!

1. Letakkan bedak ke dalam BEKAS PLASTIK.

(Amaran : Jangan guna bekas lain selain plastik!).

Semasa membuka bekas bedak, pastikan bahagian yang berwarna putih berada di atas. Jika tidak, bedak akan tumpah.

2. Campurkan bedak dengan Solution 1 dan diikuti Solution 2.

3. Gaulkan dengan spatula sehingga bedak larut dan menjadi busa yang tebal.

4. Sapukan pada muka.Tutup tebal setiap inci kulit dan ratakan. Buat seperti masker. Perhatian : Jangan disapu pada bibir, kelopak mata dan bulu kening!

5. Biarkan selama 30 minit. ( Anda Akan Rasa sejuk dan berangin )

6. Bilas dengan air bersih.

7. Biarkan muka kering dengan sendirinya.Tidak perlu lap.

8. Anda Akan Rasai Kelainannya.

NOTE : Jika terdapat sebarang alahan dan kesan tidak di

ingini selepas menggunakan WHITE HENNA, sila BERHENTI membeli dan menggunakannya. Kulit muka anda tidak sesuai dengan White Henna Facial Bleaching ini.